punktpunktpuntkktT

ojojojjjjjjj.....
checka statisktiken förut... och hela 6 pers är intresserade i mitt händelserika liv...
trevligt tycker jag...
då kan man ju nästan säga att cirka var fjärde person i en klass följer mitt bloggkladd.....
powah... creds till att ja skriver så himla bra



kollar på nå taskigt tv programm, läser ljudet av ditt hjärta, precis ätit korv med bröd..... jag har bytt favvokörv(!)
från den utjatade uddevallaren till..... Hot dog!
coolare namn också jö.... för hur tråkig får man va och döpa uddevllare till just.... uddevallare? fult och... udda
bögigt smakar den också....
juste..
mamma har skällt på mig idag...
för att jag svär..
så nu har ja fanimej lovat henne att skärpa mitt helvetesspråk bums.. går jävligt bra! fanfanfnnfnfnaFAN

så länge man inte är psyksjuk och mordbenägen eller typ.... satanistdyrkare.... så tycker ja de är helt okej ändå

BAHAAHAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0