idag känner jag mig som ugly betty

guu va ja blir irriterad. på.. nej.
ett enda ord som kan förstöra en hel jävla helg. nej.
NejeJEjeJEnEjenejenen  nej.
min moder släpper iväg mig till hultsfred. hultsfred lix.... och ja får absolut inte sätta fötterna utanför färgelanda kommun den här helgen.

hur ska hon kunna släppa iväg mig den 7 juli? stackars mamma, stackars stackars mamma....
hon behöver lite mer wild and crazy i sig...
vi kan nu konstatera att vi inte har något gemensamt alls...
hon är kungen av planeringarnas planeringar planerande
orka

för att minska min anti nivå så tänker jag köpa en chipspåse. och äta upp helt själv.
all by my sellllfff, all by my seeeEelf lalalalal tralalallaa
alla får nog ett fettointryck av mig
MEN icke... ja er ofta rätt duktig. äter min spenat! ......... elle nej. hatar spenat. men tomater och sallad brukar slinka ner ibland.
tänkte att ni ville veta liksom!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0