hey there schelaila!

jaa har gjort det...

jag har fått årets första bränna...... solariebränna.. illröd.. tomat.. ketchup.. mensrött.... öööverallt
mest i fejjan.... man skulle kunna missta och tro att mitt ansikte är något mer apliknande.. ni vet som en sån där röd och irriterad schimpansrumpa... exxakt så! 
 ja ba avguuuuuudar den där rosa,, äckliga och framförallt kalla sörjan... kylbalsam.
räddaren i nöden ja tack..
men ja får hoppas att denna oönskade färg, under natten kan förvandla sig till nått mer.. somrigt, brunt o vackert...

tillbe gud elle nått...!

Kommentarer
Postat av: Janus

asså det är ju en jäkla tur att jag tejpade fast dom fina skyltarna på dig."rör mig inte!jag är bränd."

2009-02-13 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0