men

jag måste blir bättre på att känna.. mycket bättre...... ja vet knappt vad ja tänker ... just precis nu tillexempel?
just nu.. det här ögonblicket... den här sekunden?   den här säsongen på året ...den här perioden i mitt liiiiiv.....
min hjärna är  helt tom.... tom på allt känns det som... ja ba flyter omkring... glajdaar med....
i strömmen liksom.... tänker inte efter.... tar inga saker i egna händer.... litar inte på mig själv...
överlåter ALLT som har med mig o göra... åt andra........
ja måste sätta ner foten.... take som responsbility...... observera att ja är kass på engelska ord.... eller nej... ni behöver inte observera...bara ha med det i åtanke.
sluta flumma runt....
MÄH JA GILLAR JU O FLUMMA RUNT!!             ja tänker flumma runt.... ba va lite mer på hugget...
less "carro world"...

godnatt


Kommentarer
Postat av: Jesscia

jag älskar carro world.

2009-02-12 @ 12:42:21
URL: http://jessicapersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0