jaha.... hej.. ellle?

DET HÄR GÖR MIG GALEN!
mitt liv gåår på tomgång.... mitt liv innehåller ENDAST, verkligen endast av plugg......
sömn.... (konstigt nog ytterst lite)...... trötthet... (pga den dåliga sömnen)..... maT!
(ja föräter mig)... eftersom ja är för trött för att göra nått annat)   fast ett plus är ju att ja känner mig rätt belåten......
och sen data!                                   ja är stååålt över mig själv.... Inte alltså.

ska de bli ändring? .. ha? HA?
ja det ska bli ändring ^^
för nu tänkte ja sova... sen vakna upp... som vilken annan pigg, alert människa som helst!
och då tänkte ja ta mina ben och gå till mitt älskade friskis och svettis... och där tänkte ja göra av med sjukt mycket
äckligheter!!¨

GRAJJT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0