hum hum från.... lalalal

tänk om man ba kunde vrida tillbaka tiden? då hade jag njutit sjukt mycket mer av det som var..
dom gångerna jag krama mormor och hennes skrykliga och lena händer... dom sommrarna vi grillade... dom sommrarna på landet...
dom gångerna vi red, lååångt... överallt och ingenstans.. mitt ute nånvart..
dom sena sommarkvällarna som vi åkte ut till ragnerud... när solen hade gått ner lite.... när det inte var liika jobbigt varmt..
alla gångerna vi lekte uppe i höet... i lagårn... när vi byggde en lådbil, på midsommarafton..... när vi körde den så snabbt.. att den välte.. då var det rätt så broken..... och då hade jag skrattat så mycket att ja hade kissat ner mig nästan.(det var janus och emelie som medverka här)
när vi promenerade fram till den stora staden färgelanda och köpte godis på bogarts... de hette väl så?? har för mig de...
på den tiden, då var denna staden sjukt fascinerande..
vi åkte till solvik - vi hade världens bästa husvagnssommar... utan husvagn
vi fick jaga... flera nätter i sträck efter kaniner som rymde... vi blev uppjagade i ett träd av våra får....

under femton år händer väldigt mycket... 

´stay dry!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; aaow tack carrrooo :)Det där röda bandet jag har i headern hör till ett spel faktisk, men jag ska kanske köpa ett till helgen !

kraaaaaaaom <3

2009-02-10 @ 08:19:42
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivet carroj!

2009-02-10 @ 11:47:31
Postat av: Janus

åh..så fina minnen!

2009-02-11 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0