du överlever.....

ibland blir jag så sjukt trött på o vara tjej... överanalysera och tänka på preeecis allt.. in i minsta detalj..
hade ja vart man hade ja ju fan inte brytt mig om nått.... missta inte!    menar inte typ kriminalitet.. och lössläpphet.. och inte att skita i skolan..
men typ.. små saker ni vet..... ibland känner ja ba för o ändra min livstil och sätt att tänka - alltihop.. sluta tänka...
undrar hur det kommer gå isåfall..
idag är det jävligt kallt, brrrrrrrrrrrr ! !  
och nu  ska ja handla kattmat...   det är otroligt underhållande.. eller inte.. men kattjävlen måste ju också överleva   tycker ja bestämt!  jag kommer väl få nåra förfrysna tår lite här och var


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar att shoppa mat!

och jag tycker betämt att du ska byta livstil om det är det du vill. du vet.. det är ju aldrig försent att ändra på något eller hur?

2009-02-10 @ 11:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0