asså... peace

jag blir så galet impad på Denise...... hon har världens fräckaste minne..
säg en dag för tre år sen och hon vet exxakt vad hon hade på sig.. helt galet
jäkligt kul faktiskt.... för då känner jag mig så fruktansvärt senil som inte ens kommer ihåg vad jag har ätit för mat för en halvtimma sen..
oooom ja fåår lov o överdriva... men lite så äre faktiskt. seriöst.

nu har jag ätit en fet semla, tjuvstartar gör ja ju minsann... när är semledagen förresten?  och kanelbulledagen?
det finns dagar för precis allt jöh    internationella kvinnodagen     jordgubbedagen
jag älskar kanelbullar.. ja ska ha min kanelbulle dag imorgon.... grajjt!  
sen har pizzerian öppnat igen, där gamle fritidsgårn vart.. stackars ungar.. vart ska dom ta vägen nu?  jag har öppna armar folk.. ni kan komma och spela xbox och biljard at my place

puss


Kommentarer
Postat av: din favorit. j.s

du vet att fritidsgårn ligger precis bredvid som pizzerian ligger ;) men jag kan gärna komma hem till dig (a) även fast jag aldrig är på den ruttna gårn.. love at you carolina<3

2009-02-08 @ 19:25:56
Postat av: ' Jessica

visste du att det finns en stad i USA som är vattenelonens huvudstad?

haha..

2009-02-10 @ 11:45:05
URL: http://jessicapersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0