0022AM?PM

hej. mitt namn är carolina. kallas för carro. och även ibland carzoi.
jag tänkte skriva några rader om mig själv. varför vet jag inte riktigt. men jag känner för det.
jag är bra på att göra oväsäntliga saker, på oväsentliga tider. som att skriva om vem jag är, nu mitt i natten.
jag har letat ett tag, efter mig. men jag har inte lyckats finna.. mig. så jag tänkte att om jag skulle börja skriva.. kanske jag skulle hitta.. fast jag kanske redan har gjort det.
bara att jag behöver inse det.
så då gör vi så här.
jag är oftast glad, utanpå och inuti - in my soul. har enorm livsglädje. och gör helst roliga saker hela tiden. som att skratta och yra runt. det är dock lite svårt och tillfredsställa mig. men jag finner mig bäst med folk som är ärliga och delar den livsgäldjen som jag. är rätt dålig på och komma med råd. men en god lyssnare är jag. så jag brukar bara - le. eller tvärtom.
jag är rätt djup av mig, tänker a lot. både små och stora saker. men har för en lång period vart tillbakdragen och instängd.
i ett skal. ett tomt tyst och ibland leende skal. men det har börjat lösa sig nu. jag har hittat ut. behöver dock jobba mer på det.
har länge känt mig som ett andrahandval. eller det har mer vart så hela livet.
så det har fått mig att .. sjunka på självförtroende skalan. så blir det ju ibland. blir man gång på gång lämnad till sidan - för en annan. är man ju inte lika bra? eller?
men jag har hittat förebilder som jag på sätt och vis fått hjälp av.
så fort jag får det kämpigt tänker jag bara på dom. och då är motståndet inte lika tufft igen.
ibland tror det är krig i min hjärna. saker vill dra ner mig - men en större del fortsätter dra mig uppåt. så svackorna blir få.
trivs med killar för att dom är lättsamma och inte bryr sig om alla mina fel. har många killkompisar. skratt, alltid skratt.
har vart otroligt motiverad - alltid. ville jag något så skulle ja dit! och det är ju inte fel.

peace!

Kommentarer
Postat av: ' Jessica

åh, jag älskar dig carroj!

2008-12-16 @ 16:11:12
URL: http://jessicapersika.blogg.se/
Postat av: Janis

carzoi,min kära carzoi.du får en alltid att le!

2008-12-17 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0