typ.. året - 08

ja ni! .... det har vart både världens bästa och världens sämsta år. men allt det braiga som har hänt, drar upp året till skyarna.
våren va precis som vårar ska va. promenader, filmkvällar, vårkänslor och lite jason mraz!
sommaren va inte som somrar ska va, ÄNNU BÄTTRE. de flesta kvällarna var gänget samlat , mer eller mindre.
ofta hos sofia, med bus och tältning in på morgontimmarna, ibland grillparty vid en sjö, och ibland övernattningar i bäcks stuga. ännu mer jason mraz, och en jävla massa elvis presley - suspicious minds!!
häär snackar vi att ta vara på alla timmar, minuter och¨ sekunder..
hösten har vart.. som höstar ska va. kallt ibland - varmt ibland..  jag har piercat mig och det har även blivit en hel del partaj á la.. ah... färgelanda folk.
vintern har.... HEyyy den har ju bara svischat förbi.. knappt märkt av det.... skumt.
men förhållandevis riktigt mysig!

såååå.... 08 i MITT HJÄRRRTA..
god jul folk, ( ursäkta min bloggfrånvaro ) och.. GOT.....            nej. jag väntar tills imorgon!!
PEACE

Kommentarer
Postat av: Linnea*

GOTT NYTT ÅR <3<3<3

2008-12-31 @ 16:27:02
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0